فلزیاب تصویری حرفه ای

درایور سنسور flc100,ems100

فلزیاب تصویری حرفه ای

درایور سنسور flc100,ems100

درایور مگنومتر برای سنسورهای flc100 & ems100 & ali1000

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ق.ظ
درایور جدید مگنومتر برای سنسورهای flc100 & ems100 & ali1000
 
b6b0_driver_magnetometr_flc100_amp_ems100_amp_ali1000.jpg
ویژگی ها
راه اندازی 1 تا 4 سنسور
اتصال به نرم افزار ویژالایزر
دارای میدان یابی در حالت صدا
دارای اسکن دستی و اتومات
دارای حالت لایو اسکن روی ال سی دی
افزایش حدود %10 قدرت سنس نسبت به قبل
دارای تقویت کننده قدرتمند
ارتباط از طریق بلوتوث
ذخیره اسکن در حالت دستی
 
 
 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • ۵۱۳۵ نمایش
  • شماره تماس 09105950789

نظرات (۳)

  • مهدی عسکرپور
  • میشه وبمو دنبال کنید؟
    منم دنبالتون میکنم باشه؟
    www.mahdiaskarpoor.ir

    برای دنبال کردن به این لینک برید:

    http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=mahdiaskarpoor.ir

    من هر کسی که دنبالم کنه دنبال میکنم 

     مرحبًا ، أنا من الجزائر وأرید شراء جهاز استشعار magnemater flc100 cany ، أرسل لی طریقة الدفع ، هل تقبل paypal وترید الشحن إلى الجزائر 

     

    اذا تستعیل من طریق بیت کون انا اشتریلک و ارسل لک

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی